17 Mart 2009 Salı

Kizarmis Tavuk Baget


bir aylik ayriliktan sonra yemek siparisleri veren verene :) ortanca oglum selim kizarmis tavuk isteyince bende hay hay dedim ve dun aksam yemegine tavuk kizarttim. hanimlarin en buyuk derdi aksama ne yemek pisirsem dir genellikle. helede beyler yemek seciyorsa.. bu sebeple evden birisinin cani bir sey istediyse onu pisirmek hic zor gelmez. yeterki fikir olsun. iste selimin istegide oyle oldu benim icin. tavuk kizartinca agir olurmu acaba diye dusundum ama hic te korktugum gibi olmadi. en cok ta pratik olmasi hosuma gitti..

malzemeler:
6 adet tavuk baget
1 adet cirpilmis yumurta
4 yemek kasigi galeta unu
tuz ve istediginiz baharatlar
kizartmak icin sivi yag

yapilisi:
tavuklari iyice yikadiktan sonra bir tencerede pisene kadar hasladim. hasladigim tavuk suyunu bir kavanozun icine suzerek daha sonra corba veya pilavda kullanmak uzere buzluguna kaldirdim. bir yumurtayi cirptim. tuzu ve baharatlari galeta ununa karistirdim. tavuklari once yumurtaya sonrada galeta ununa bulayarak cok kizgin yagda kizarttim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder